Атқарылған жұмыстар туралы мәлімет


Тәрбие жұмысын талдау

«Ясновская орта мектебі» КММ

2022-2023 оқу жылы

2022-2023 оқу жылында мектеп ұжымы тақырып бойынша жұмыс жасады

 «Оқушылардың оқу-тәрбие жұмысындағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту білім сапасын арттырудың ең маңызды шарты ретінде.

Педагогикалық ұжым өз алдына « Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру және оқу үдерісіне барлық қатысушылардың ынтымақтастығы арқылы білім сапасын арттыру» мақсатын қойды.

Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер шешілді:

  1. мұғалімдердің кәсіби даму траекториясын құру;
  2. өзгерген шындықтармен және озық білім беру тәжірибесімен мұғалімдердің педагогикалық қызметін жетілдіру;
  3. білім сапасының мониторингі жүйесін жетілдіру;
  4. оқуға деген ынтасын арттыру арқылы оқушылардың білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруға жағдай жасау;
  5. оқушылардың сапалы білім алуына қолайлы жағдай жасау
  6. білім беру және олардың денсаулығын сақтау;
  7. заманауи тұлғаға бағытталған технологиялар мен жаңа ақпараттық ресурстарды белсенді пайдалану
  8. жаңа педагогикалық технологиялар арқылы азаматтық-патриоттық және құқықтық тәрбиені қалыптастыру;
  9. студенттердің мінез-құлқының моральдық-этикалық стандарттарын қалыптастыру;
  10. студенттердің өзін-өзі табысты анықтауы үшін кәсіптік бағдар беруді ұйымдастыру

Педагогикалық ұжым қызметінің негізгі бағыттары, мазмұны мен нысандары нормативтік құжаттармен реттелді:

  • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;
  • Жалпы білім беру түрлері бойынша іс-әрекеттердің үлгілік ережелері

ұйымдар (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру);

  • Мектеп жарғысы;
  • Білім беру органдарының нормативтік құжаттары;
  • Мектептің жұмыс оқу жоспары;
  • Нұсқаулық – әдістемелік жазу

 

 

 

1.Білім туралы нормативтік құжаттарды сақтау бойынша мектеп қызметін ұйымдастыру

 

1.1 Жалпы білім беру

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын (8-бап, 2. тармақ) іске асыру мақсатында білім бөлімінің «2022-2023 жылдары балалар мен жасөспірімдерді мектепке дейінгі біліммен қамтуды қамтамасыз ету жөніндегі ұйымдастыру шаралары туралы» бұйрығын орындау мақсатында Ясновская орта мектебінде 2022 жылғы 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында жалпыға бірдей білім беру айлығы аясында «Мектепке жол» акциясы ұйымдастырылды.

Яснов мектебінде барлығы 86 оқушы, оның ішінде аз қамтылған отбасылардан – 2 бала, көп балалы отбасынан – 2 бала, жетім балалар – 0, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған – 1, патронаттық тәрбиеде – 0 бала, мүмкіндігі шектеулі (мүгедек) ) -2 бала, ЭТЖ -4, туберкулезге қарсы диспансерде есепте -0, мектепте -2 бала, ОДН есепте - жоқ. Жүйелі себепсіз сабақтан қалып қоятын оқушылар жоқ.

Ясновская орта мектебінде ай сайын ауылдың «Түнгі қаладағы балалар», «Жасөспірім» көшелерінде 9 рейд жүргізілді. Учаскелік инспектормен бірге студенттердің пәтерлеріне рейд жүргізілді.

Рейдтік іс-шараларға барлығы 10 акция қатысушысы қатыстырылды, оның ішінде полиция қызметкері – 1, білім саласының қызметкерлері – 6, балалардың құқықтарын қорғау мамандары – 1, жастар мен балалар ұйымдарының өкілдері – 0, ата-аналар – 0, кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау комиссиясының өкілдері – 2.

Жалпыға бірдей білім беру айлығында мектеп оқушыларын одан әрі ыстық тамақпен қамту шаралары қолға алынды. 2022–2023 оқу жылында мектеп 100% ыстық тамақпен қамтамасыз етілді, оның ішінде 11 бала (12,7%) Всеобуч қоры есебінен тегін ыстық тамақпен қамтылды.

«Мектепке жол» акциясы аясында өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға материалдық көмек көрсетілді.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 «Оқушыларға қаржылық және материалдық көмек көрсетуге бөлінген қаражатты қалыптастыру, жұмсау және есепке алу ережесін бекіту туралы» қаулысына енгізілген өзгерістерге сәйкес мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан және жетім балалардан, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардан және мемлекеттік білім беру ұйымдарының оқушылары. отбасыларда тұратын, төтенше жағдайлар салдарынан шұғыл көмекке мұқтаж отбасылардың балалары және студенттер мен оқушылардың басқа санаттары» бағдарламасы бойынша оқушыларды мектепке дайындауға 16 оқушыға жалпы сомасы 511 298 теңгеге материалдық көмек көрсетілді.

Директормен өткен жиында айлардың қорытындысы талқыланды.

         Қорытынды:

Жоғарыда айтылғандардың негізінде Қазақстан Республикасының жалпыға бірдей білім беру туралы Заңы толығымен орындалды деген қорытынды шығады. Дегенмен, жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен тегін ыстық тамақпен қамтамасыз ету проблемалы күйінде қалып отыр.

         Ұсыныстар:

Ата-аналардың назарына аз қамтылған, көп балалы отбасы мәртебесін растайтын құжаттарды алу қажеттілігін жедел жеткізу.

1.2 «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру

Тілдерді дамыту – мемлекеттік саясаттың әлеуметтік маңызды бағыттарының бірі. Тіл мәселесінің шешімі – ұлтаралық қарым-қатынасты, халықтар бірлігін, қоғамдағы келісімді нығайтуда.Үш тілді білу – заман талабы. Біздің мемлекетте бұл қазақ, орыс және ағылшын. Қазақ тілі – рухани тірегіміз.Мемлекеттік тіл мектебіміздің шағын орталығында оқытылады.

Ағылшын тілі мемлекеттік стандартқа сай оқытылады. 2-4 сыныптарда ағылшын тілін оқытуға 2 сағат, 5-11 сыныптарда 3 сағат бөлінген.

Жыл ішінде Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңын іске асыру мақсатында бірқатар іс-шаралар атқарылды:

- «Өзге тіл біл – екінші өмір» ұранымен Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығына арналған Тіл апталығы апталығы аясында мынадай іс-шаралар өтті:

  1. «Тіл – ұлттың жаны, халық байлығы» атты кітап көрмесі
  2. «Ахмет Байтұрсынов – ұлт руханияты» жоба-презентация (бейне)
  3. «Полиглот» сайысы
  4. «Дәуірдің Жарық Жұлдызы - Ахмет Байтұрсынов» ашық сабақ
  5. «Тілдер күні 2022» сыныптан тыс іс-шара

 

- әлеуметтік-гуманитарлық циклдің пәндік апталығы. Апталық аясында ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізілді: «Әдеби сақина» интеллектуалдық ойыны, «Орыс тілі мен әдебиетінің білгірлері» викториналық ойыны, «Ақылды жігіттер», «Ағылшын тілі айналамызда» кеші.

UGC мұғалімдеріне арналған пән апталығының қорытындысын шығара отырып, жағымды және жағымсыз жақтарын атап өтуге болады.

Аптаның барлық дерлік сабақтары мен іс-шаралары АКТ-ны қолдану арқылы өткізілді, бұл оқиғалар мен сабақтарды иллюстрациялармен, диаграммалармен, кестелермен безендіруге мүмкіндік берді. Пән апталығын өткізу білім беру мүмкіндіктерін неғұрлым толық пайдалануға ықпал етті, бұл қысқа мерзім ішінде кең ауқымды мәселелерді қамтуға мүмкіндік берді. Жүргізілген жұмыстар балалардың шығармашылық қабілеттерін, белсенділігін, интеллектуалдық мүмкіндіктерін көрсетуге мүмкіндік беріп, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі ұйымдастыруға ықпал етті.

Барлық оқу іс-шаралары екі тілде жүргізіледі.

Мектепте іс қағаздары екі тілде жүргізіледі.

Қорытынды:

Мемлекеттік тілді оқытуға байланысты мектептің негізгі мәселелерін зерттей отырып, келесі мақсаттар қойылды:

— мәртебесін кеңейту және жақсарту үшін мемлекеттік тілді қолдану;

— қазақ тілін үйренуге жағдай жасау.

 

Ұсыныстар:

— мемлекеттік тіл мәдениетін дамыту;

— қазақ тілінде өткізілетін іс-шаралардың сапасын арттыру.

 

1.3 Салауатты өмір салтын қалыптастыру бағдарламасын жүзеге асыру

2022-2023 оқу жылында келесі мақсат қойылды: салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын табысты дамыту, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиянды факторларды анықтай білу үшін кеңістік құру.

 Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттер қойылды:

  • есiрткi және басқа да заттарды пайдаланудың алдын алу жөнiндегi ақпараттық-насихаттық және консультациялық жұмысты ұйымдастыру;
  • зиянды әдеттерге (алкоголизм, темекі шегу) тәуелділіктің алдын алуда әлеуметтік-психологиялық қызметтің рөлін арттыру;
  • өз денсаулығын сақтауға жауапты мінез-құлықтың өмірлік дағдыларын қалыптастыру.
  • салауатты өмір салтының алдын алу.

Мектепте қолданылатын денсаулық сақтау технологияларының формалары мен әдістері:

  • мектеп ортасының жай-күйін және мектеп үй-жайларын күтіп ұстауды бақылау;
  • мектеп оқушыларының оқу және мектептен тыс іс-әрекеттерінің ұтымды кезектесуі;
  • оқу процесіне дене шынықтыру бойынша минуттар мен дене шынықтыру үзілістерін, спорт секциясындағы сабақтарды қосу;
  • дайындық сауықтыру тобына бекітілген балалардың дене шынықтыру сабақтарында дене жаттығуларының көлемін, күрделілігін, таралу қарқынын жеке мөлшерлеу;
  • ата-аналармен және мұғалімдермен тәрбие жұмысы.

 

Денсаулықты сақтау шаралары жүргізілді:

  • дене шынықтыру сабағында үзіліс
  • көзге арналған гимнастикалық жаттығулар
  • сұйықтықтың өзгеруі
  • денсаулық күндері
  • моральдық және жыныстық тәрбие туралы әңгімелер сериясы
  • сауалнама
  • салқын сағат
  • бейнені көру
  • «Мен мықты болсам – Қазақстан мықты» психологиялық денсаулық онкүндігі
  • кеңселерді желдету, ылғалды тазалау
  • көктемгі кезеңде «Витаминдік терапия» акциясын өткізу
  • спорт секциялары, сыныптан тыс жұмыстар:
  • нашақорлық пен ЖИТС-тің алдын алу шаралары
  • «Көңілді старттар» сайыстары және т.б.
  • ыстық тамақты ұйымдастыру
  • балаларға медициналық көмек көрсету.

Мектепте барлық салада салауатты өмір салтын сақтауға және сақтауға қажетті дағдыларды дарыту және дамыту бойынша профилактикалық жұмыстар жүргізілді. Оқушылардың денсаулық жағдайы туралы деректер банкі құрылды. Оқу жылы бойына салауатты өмір салты стенді жаңартылды; Студенттермен профилактикалық және бос уақытты өткізу жұмыстары жүргізілді: рөлдік ойындар, тренингтер – жаттығулар, сабақтар, әңгімелер, лекциялар, жарнамалар, сауалнамалар, тестілеу.

Тақырыптық сабақтарды сынып жетекшілері жұмыс жоспары бойынша жүргізді. Мектеп медицина қызметкерімен бірлесіп іс-шаралар жоспары жасалды. Мектептің медицина қызметкері жоспарға сәйкес оқушыларды профилактикалық тексеруден өткізіп, тұмау, шылым шегу, маскүнемдік, нашақорлық, бит, қышыма, ішек аурулары және т.б. аурулардың алдын алу бойынша дәрістер оқыды.

1-11 сыныптар арасында өткізілген сынып сағаттарында сынып жетекшілері мереке күндеріндегі өзін-өзі ұстау ережелері, көшеде, жолдарда және суда өзін-өзі ұстау ережелері туралы нұсқаулар беріп, суицидтің алдын алу бойынша көптеген жұмыстар атқарылды. Студенттердің қолдары оқу дәптерінде және оқу журналында бар.

Оқу процесін ұйымдастыру SanPiN ережелері мен ережелеріне сәйкес келеді. Сыныптағы максималды жүктеме нормалары және үй тапсырмасының міндетті бөлігін орындауға бөлінген уақыт нормалары, сондай-ақ санитарлық ережелермен белгіленген оқу процесінің режиміне қойылатын басқа да гигиеналық талаптар қатаң сақталады.

Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде оның оқушылардың ағзасына физиологиялық және психологиялық әсері ескеріледі.

Балалардың жасын, жынысын, морфофункционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесінің санитарлық-гигиеналық нормаларын сақтау, оқу жүктемесін қалыпқа келтіру және мектеп оқушыларының шаршауының алдын алу (тәртіп, күн тәртібі, оқу және үй тапсырмасының мөлшерлемесі және т.б.); сәйкес; Экономика жоғары мектебінің қорытындысы бойынша үй тапсырмасының көлемі аудиториялық жүктеменің 50%-нан аспайды.

Мектепте асхана бар, онда оқушыларға ыстық тамақ беріледі.

Сондай-ақ көп балалы, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған және қиын өмірлік жағдайдағы отбасы балалары үшін жалпыға бірдей білім беру қорынан тегін ыстық тамақ ұйымдастырылды.

Дене шынықтыру сабақтарында шылым шегудің алдын алу, суға түсу орындарында және су қоймаларында қауіпсіздікті сақтау туралы әңгімелер жүргізіледі.

Мектеп оқушыларының денсаулық жағдайына, физикалық және психикалық дамуына медициналық-психологиялық-педагогикалық мониторинг жүргізіледі. Студенттер мен мұғалімдерге стресс пен алаңдаушылықты жеңу үшін жеке психологиялық көмек қызметі ұйымдастырылды. Мектеп психологы оқушылармен және ата-аналармен топтық және жеке сабақтар өткізеді. Оқу жылының басында жаңадан келген оқушыларға және 1, 5, 10 сынып оқушыларына ерекше көңіл бөлінді, бұл санаттағы балалар мектепке бейімделу процесінен өтуде. Жұмыс жоспары негізінде сынып жетекшісімен бейімделу кезеңінің барысын бірлесіп бақылау жүргізіледі, психологиялық қолдау, көмек көрсетіледі. Барлық оқушылар психологиялық диагностикадан өтті. 

2022-2023 оқу жылында ата-аналармен WhatsApp желісіндегі ата-аналар чаты арқылы «Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ», «Ата-аналарға балаларды қорлаудан, кибербуллингтен қорғау бойынша кеңестер», «Ақпарат психологиялық қызмет туралы», «Бала тәрбиесі бойынша психологтың кеңесі».

             Дағдарыс жағдайларының алдын алу және студенттердің психологиялық ауруын түзету мақсатында түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді: студенттермен олардың психологиялық ерекшеліктерін, күшті және әлсіз жақтарын білуге, оларды түзету жолдарын, мазасыздықты жою жолдарын білуге ​​бағытталған тренингтер. .

         

1.4 Ақпараттандыру

Бастауыш, орта және жоғары сынып мұғалімдері мен мектеп әкімшілігі оқу үдерісінде ақпараттық технологияларды пайдалануға көп көңіл бөлді. Директормен кездесуде «Оқу процесінде ақпараттық технологияларды пайдалану», «Білім беруді цифрландыру» тақырыптары талқыланып, онда пән мұғалімдері компьютерлік технологияны сабақта және сабақтан тыс уақытта қолдану тәжірибесімен бөлісті. . Барлық мұғалімдер «Педагогтардың цифрлық құзыреттілігін дамыту» білім беру бағдарламасы бойынша қашықтықтан курстарды, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Алматы қаласында «Цифрлық трансформация жағдайындағы инновациялық менеджмент» курстарын аяқтады.

Мектепті ақпараттандыру Ақпараттандыру бағдарламасының негізінде жүзеге асырылады, оны іске асыру мыналарды қамтамасыз етті:

  • оқу үдерісінде интерактивті тақтаны пайдалану, информатика пәні бойынша оқушылардың оқу бағдарламаларын меңгеру деңгейі 71,2%;
  • кәсіби ортада АКТ-ны меңгеру деңгейі – 100%;
  • студенттер туралы компьютерлік мәліметтер қорын құру;
  • студенттердің компьютерлері мен мұғалімдердің жұмыс станцияларын Интернетке қосу.

Қорытынды:

Қазіргі уақытта мектептегі мұғалімдердің барлығы 100% компьютерді пайдаланушы деңгейінде меңгерген, сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі ДК және интерактивті тақта арқылы жүргізді.

Мұғалімдер интернет қызметтерін пайдалана отырып, өз пәні бойынша әдістемелік тақырыптар бойынша маңызды ақпаратты алады.

Ұсыныстар:

  1. Сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда компьютерлік технологияны қолдану аясын кеңейту.
  2. Электронды түрде мектеп базасын құруды жалғастыру.
  3. Facebook желісінде және мектеп сайтында мектеп парақшасын жүргізу жұмысын жүйелендіру.
  4. Электрондық нормативтік, жедел және ұйымдастыру-басқару ақпараттарының қозғалысын оңтайландыру және оның негізінде оқу үдерісінің мониторингін ұйымдастыру;
  5. Мұғалімдер мен онлайн-педагогикалық қауымдастықтарға қатысушылардың ақпараттық өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету;
  6. Қашықтықтан оқыту мүмкіндіктерін кеңейту.
  7. Мектеп сайты мұғалімдердің әдістемелік әзірлемелерімен жаңартылуы керек.

 

  1. 2 . Педагогикалық ұжыммен жұмыс

 

2.1 Біліктілікті арттыру

Білім министрлігі мен мектеп әкімшілігі жұмысының ең маңызды бағыты – біліктілікті арттыру курстық жүйесі арқылы мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін үнемі арттыру. Мектепте курсқа дайындық жоспары жасалған. Яснов орта мектебінің мұғалімдері «Өрлеу» БПК, ЦПМ, БИЛИМ курстарында біліктіліктерін арттыруда.

 

 

Оқу жылының басында

Келді

Шығарылды

Оқу жылының соңында

27

1

0

28

 

Мектептегі мұғалімдердің сапасы ұдайы жақсарып келеді.

 

Мұғалімдердің жалпы саны

Жоғары білімі бар

%

Орташа ерекшелікпен

%

2022-2023

27

20

72

8

28

          Ұсыныстар:

1.Мәскеу облысының мектеп әкімшілігі мен басшылары пән мұғалімдеріне біліктілікті арттыру курстарынан өту қажеттілігі туралы үнемі түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.

 

         2.2 Мұғалімдерді аттестаттау

Мұғалімдердің кәсіби өсуі жоғары білім көрсеткішімен қатар олардың біліктілік санаты арқылы сипатталады.

жыл

2022-2023 оқу жылы

Барлығы

28

мұғалім-зерттеуші

1- 3,5%

мұғалім-сарапшы

8-28%

оқытушы-модератор

4-14%

Мұғалім

11-39%

ең жоғары

0-0%

бірінші

2-7%

«Мұғалім-зерттеуші», «педагог-сарапшы», «мұғалім-модератор» біліктілігі бар мектеп мұғалімдерінің үлесі артып келеді. Өткен оқу жылында «мұғалім-модератор» санатына 1 мұғалім өтініш білдірген.

            Қорытынды:

Жоғарыда айтылғандардан шығатыны: мұғалімдердің білім деңгейі жеткілікті, педагог кадрлардың білімі мен санаты бойынша сапасы тұрақты.

Ұсыныстар

  1. Мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру.
  2. Мұғалімдер педагогикалық тәжірибені жалпылау және шығармашылық табысқа жету арқылы өздерінің біліктілік санаттарын көтеруі керек.

 

 

 

2.3  Әдістемелік жұмыс

Мектеп жұмысының барлық жүйесін біртұтас тұтастыққа байланыстыратын мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырудың ең маңызды құралы – әдістемелік жұмыс. Қазіргі жағдайда оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, әдістері мен формаларын ұтымды және тиімді пайдалану қажеттілігіне байланысты мектептің әдістемелік жұмысының рөлі айтарлықтай артып отыр.

2022-2023 оқу жылында өткен оқу жылындағы жұмысты талдау нәтижесінде мектептің әдістемелік жұмысының негізгі міндеттері айқындалып, мектептің әдістемелік тақырыбына сәйкес сапқа тұрғызылды: «»Қалыптастыру. және білім сапасын арттырудың ең маңызды шарты ретінде оқушылардың оқу-тәрбие жұмысындағы функционалдық сауаттылығын дамыту

 

 

Әдістемелік жұмыстың мақсаты : оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану арқылы оқу процесінің тиімділігін арттыру, кәсіби деңгей мен педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру.

Тапсырмалар:

  1. Білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру. Сапаның нашарлауын болдырмаңыз
  2. Құзыреттілік тәсілді жүзеге асыруға бағытталған жаңа білім беру технологияларын меңгеру бойынша жұмысты жалғастыру.
  3. Өз бетінше білім алу, шығармашылық шеберханаларға қатысу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кәсіби дағдыларды жетілдіру.
  4. Дарынды, шығармашыл және талантты балалармен жұмыс жасау технологиялары мен әдістерін жетілдіру.
  5. Тәжірибені жалпылау және тарату үшін шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдерді анықтау.
  6. Жаңадан бастаған мұғалімдердің кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
  7. Мектептің ғылыми-әдістемелік қызметін ұйымдастыруды жетілдіру.

Мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келесі қызмет бағыттары бойынша әдістемелік жұмыстар жүргізілді:

  1. Педагогикалық кеңес.
  2. Мектептің әдістемелік бірлестіктері.
  3. Аудандық, облыстық семинарлар.
  4. Ашық сабақтар, оларды талдау.
  5. Пәндік апталар.
  6. Мұғалімдерге ақпараттық-әдістемелік қызмет көрсету.
  7. Педагог кадрларды курстық оқыту мен қайта даярлауды ұйымдастыру және бақылау.
  8. Біліктілік пен педагогикалық шеберлікті арттыру.
  9. Педагогикалық кадрларды аттестаттау.
  10. Жарыстарға, олимпиадаларға және конференцияларға қатысу.

Ұжымға жүктелген міндеттер сабақты оқыту әдістемесін жетілдіру, үлгерімі төмен және дарынды оқушылармен жеке және топтық жұмыстар жүргізу, оқушылардың қабілеттері мен табиғи бейімділіктерін дамыту, оқуға деген ынтасын арттыру, сонымен қатар мұғалімдерді жаңа педагогикалық тәжірибемен таныстыру арқылы шешілді. және әдістемелік әдебиеттер.

 

Мектеп әдістемелік кеңесінің жұмысы

МЖ жұмыс жоспары мектептің әдістемелік тақырыбына сәйкес әдістемелік жұмыстың міндеттеріне бағынады.

       2022-2023 оқу жылының жоспары орындалды. Бір жыл ішінде әдістемелік кеңес келесі тақырыптар бойынша барлық жоспарланған отырыстарды өткізді: мектептің әдістемелік жұмыс жоспарын, Мәскеу облысының жұмыс жоспарын талқылау; тәлімгерлік; пәндік олимпиадалар өткізу; пәндік апталар; жарыстарға, олимпиадаларға қатысу; ҰБТ және МДО-ға дайындық, қорытынды аттестация және т.б.

 

Қорытынды : Әдістемелік кеңестің қызметі мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыруға және оқу үрдісінің сапасын арттыруға бағытталған.

Оқытудың жыл бойына тиімділігін бақылау үшін тоқсандық, жартыжылдық бойынша пәндер бойынша жиынтық жұмыс жүргізіліп, олардың салыстырмалы талдауы жүргізілді.

Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымы үш аспектіде көрсетілген:

-мектептің әдістемелік жұмысы;

-бақылау әрекеттері;

-бақылау - аналитикалық спектр.

   Мектептің әдістемелік жұмысы құрылымындағы негізгі буындар мектепте пәндік принцип бойынша құрылатын әдістемелік бірлестіктер болып табылады:

  1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің МО (жетекшісі Воропаева С.Н.)
  2. Гуманитарлық пәндер мұғалімдеріне арналған білім беру бағдарламасы (жетекшісі Сафронова Е.М.)
  3. МО жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдері (бас

Окованцева В.А.)

4. МО эстетикалық, дене және еңбек тәрбиесі мұғалімдері (жетекшісі Л.А. Торжинская)

 

 

Әрбір білім беру ұйымы мектептің әдістемелік міндеттерімен тығыз байланысты өзіндік әдістемелік тақырыппен жұмыс жасайды және өз қызметінде ең алдымен мұғалімге әдістемелік көмекті ұйымдастыруға көңіл бөледі.

Қорғаныс министрлігінің отырыстарында келесідей өзекті мәселелер талқыланды:

  • білім беру стандарттарымен жұмыс істеу;
  • күнтізбелік және тақырыптық жоспарларды келісу;
  • оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс әдістері;
  • оқу-танымдық іс-әрекетке мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыс істеу әдістері;
  • аралық және қорытынды бақылаудың нысандары мен әдістерін;
  • мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары бойынша баяндамалары;
  • жаңа технологиялар және оларды тәжірибеге енгізу мәселелері,
  • студенттерді қорытынды аттестаттау,
  • ҰБТ-ға қатысу,
  • қорытынды аттестацияны өткізу.

         Әдістемелік бірлестіктердің жұмысын саралай келе, олардың барлығы да әр оқушының бейімділігіне, қызығушылығына, мүмкіндігіне сай оқыту жүйесін құру жолында жұмыс істеп жатқанын айта кеткен жөн. Мұғалімдердің заманауи оқыту әдістері мен технологияларын меңгеруіне бағытталған мақсатты жұмыстар жүргізілуде. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, жалпы оқу дағдыларын дамытуға, салауатты білім беру ортасын сақтауға және сақтауға көп көңіл бөлінеді.

Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру жұмыстары ұйымдастырылды. Мұғалімдер мектептің әдістемелік тақырыбын ескере отырып, өздігінен білім алу тақырыптарын анықтады, өз тақырыптары бойынша жұмыс жоспарларын жасады, содан кейін Мәскеу облысының жиналыстарында шығармашылық есеп берді. Барлық мұғалімдер оқу іс-әрекетін, оқуға ынтасы күшті және ынтасы әлсіз балалармен жұмыс істеудің жеке жоспарларын қадағалап, білімдегі олқылықтардың орнын толтыруға жұмыс жасайды.

Мектеп мұғалімдерінің әдістемелік жұмысын ұйымдастыру сабаққа, пән апталығына, ашық сабақтарға, әдістемелік семинарларға өзара қатысу, аудандық, облыстық семинарларға, конференцияларға қатысу сияқты әртүрлі формаларды қолданудан көрінеді.

Оқу жылында мектепте пәндік апталықтар өткізіліп, мұғалімдер облыстық олимпиадада мектеп намысын қорғау үшін мектепішілік пәндік олимпиаданың іріктеу турларына қатыса алатын оқушыларды анықтады.

Мектептің әдістемелік тақырыбы және одан туындайтын МО тақырыптары мектеп алдында тұрған негізгі міндеттерге сәйкес келеді. Мұғалімдер пәндік МО-ға біріктірілген, яғни. мектептің әдістемелік жүйесіне қатысады. МС, МО және педагогикалық кеңестер отырысының тақырыптары мектептің педагогикалық ұжымы шешуге ұмтылатын негізгі проблемалық мәселелерді көрсетеді. Негізінен 2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың алға қойылған міндеттері орындалды.

Әдістемелік бірлестіктердің негізгі міндеті мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруға көмектесу болды. 

.

Қорытындылар:

Әрбір МО мектептің әдістемелік тақырыбына тікелей қатысты тақырыппен жұмыс жасады. Әдістемелік қызметтегі осы буындардың барлығының өз жоспарлары болды және өзіндік жұмыстар жүргізілді. Әдістемелік бірлестіктердің отырыстары жұмыс тәртібіне енгізілген кейбір өзгерістерді ескере отырып, жоспарға сәйкес өткізілді. Кездесулер біріктірілген сипатта болды.

Әрбір жиын өзін-өзі тәрбиелеу туралы баяндаманың сол немесе басқа тақырыбына негізделді немесе әдістемелік бірлестікке жүктелген сол немесе басқа міндеттерді шешуге байланысты болды. Қорғаныс министрлігінің әрбір отырысында хаттамалар жүргізілді. Қорғаныс министрлігі отырыстарының қабылданған шешімдері бар хаттамалары ресми және есеп беру құжаттары болып табылады. 

Ұсыныстар:

  1. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру

         жаңа білім беру технологияларын меңгеру.

  1. Шығармашылық жұмысшылардың тәжірибесін анықтау, жинақтау және тарату

         мұғалімдер.

  1. ШМО отырыстарын өткізу нысандарын әртараптандыру (дөңгелек үстел,

         шығармашылық есеп, іскерлік ойындар, семинарлар).

  1. Қатысу үшін пән мұғалімдерінің жұмысын жандандыру

         шығармашылық жобалар, олимпиадалар, байқаулар және т.б.

  1. Қорғаныс министрлігінің басшылары өзара сапарларға бақылауды күшейтуі керек

         мұғалімдердің сабақтары.

Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар

Тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарға жету құралдарының бірі дәстүрлі іс-әрекеттерді қамтитын пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар жүйесі болып табылады:

  • пәндік апталар;
  • эсселер, оқырмандар мен суретшілердің тақырыптық байқаулары,

Бұл іс-шаралардың бағдарламасына келесі сыныптан тыс жұмыстар кіреді: пәндік олимпиадалар, конкурстар, газеттер мен сөзжұмбақтардың көрмелері, суреттер, қолөнер.

Әдістемелік жұмыстың дәстүрлі түрі пәндік апталар болып табылады.

2022-2023 оқу жылында 4 пән апталығы мен Тіл апталығы жоспарланған:

 - тілдер апталығы;

-гуманитарлық пәндер;

- жаратылыстану-математикалық пәндер;

-эстетикалық, дене және еңбек тәрбиесінің пәндері;

- бастауыш сынып апталығы.

Қоғамдық-гуманитарлық циклдің және жаратылыстану-математикалық циклдің және бастауыш сынып мұғалімдерінің пәндік апталықтары оқу жылының басында директордың оқу және ресурстарды басқару жөніндегі орынбасары Мәскеу облысының басшыларымен бірлесіп жасаған жоспарға сәйкес өткізілді. . Сәуір айында жоспар бойынша эстетикалық, дене және еңбек тәрбиесі апталығы өткізілді, апталық аясында бірнеше сыныптар біріктірілген мәдени-бұқаралық және спорттық іс-шаралар өткізілді.

Ұсыныстар:

  1. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру

 жаңа білім беру технологияларын меңгеру.

  1. Шығармашылық жұмысшылардың тәжірибесін анықтау, жинақтау және тарату

  мұғалімдер.

Білімдегі олқылықтарды толтыру және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау

Білім сапасын арттыру мақсатында білім олқылықтарын толтыру және оқуға ынтасы төмен оқушылармен жұмыс ұйымдастырылды:

  • қыркүйекте пәндер бойынша бақылау-диагностикалық жұмыстар жүргізілді;
  • білім олқылықтарын толтыру үшін жұмыс жоспары жасалды
  • үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалды;
  • жеке консультациялар ұйымдастырылады;
  • Білім министрлігінде өткен жиындарда, директормен кездесулерде үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс, оқу нәтижелері, сынақтар мен сынақтардың нәтижелері талқыланды, студенттер кездескен қиындықтарды жоюдың жолдары белгіленді, теория мен білімнің ең күрделі мәселелері қарастырылды. пән бойынша тәжірибе.

Бұл жұмыс кейбір жағдайларда оң нәтиже берді. Оқу жылының қорытындысы бойынша пәндер бойынша білім сапасы 57,5%-дан 62,5%-ға өсті. Оқу жылының қорытындысы бойынша үлгерімі төмен оқушылар білім сапасын арттырды.2022-2023 оқу жылының 1-тоқсанының қорытындысы бойынша 13 оқу озаты, 33 шоқ оқушы болды, бұл 57,5% құрайды. оқу жылында 14 оқу озаты, 36 шоқ оқушы – 62,5%

Ұсыныстар:  пән мұғалімдері оқушылардың үлгермеушіліктерінің алдын алу жұмыстарын күшейтіп, ынталары нашар оқушылармен жұмыс жасауы керек. Оқуға деген ынтасы төмен оқушыларға мектеп әкімшілігі, бастауыш сынып мұғалімдері және әлеуметтік-психологиялық қызмет көп көңіл бөлуі керек.

Мотивацияланған оқушылармен жұмыс. Пәндер бойынша олимпиадалар

Мектеп оқушылары жыл сайын пәндер бойынша мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық олимпиадаларға қатысады.

2022 жылдың қараша айында 5-6 сынып оқушылары арасында Республикалық олимпиаданың мектептік кезеңі өтті, оған 14 оқушы қатысты. Рыбалкина К 6 сынып орыс тілі пәнінен облыстық кезеңде 3 орынға ие болды. Оқытушы Берникова Е.М.

Олимпиаданың мектеп кезеңінде барлық қатысушылардың 3 оқушысы тапсырмаларды 81-90% орындады, 1 оқушы олимпиада тапсырмаларын 70-79% орындады, бұл оқушылардың дайындығының айтарлықтай жоғары деңгейін көрсетеді. Сабақта және сабақтан тыс уақытта әртүрлі қиындығы жоғары тапсырмаларды, шығармашылық тапсырмаларды қолдану арқылы осы оқушылардың әлеуетін сақтау және одан әрі дамыту өте маңызды.

Облыстық кезеңге қатысу үшін 2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларының республикалық олимпиадасының мектеп кезеңінің жеңімпаздарының тізімі.

Кристина Шмальц (10 сынып) орыс тілі олимпиадасының облыстық кезеңінде 3 орынға ие болды. Оқытушы Берникова Е.М.

Дегенмен, қалған олимпиада қатысушылары 0-ден 50%-ға дейінгі тапсырмаларды орындады. Демек, бұл студенттердің білім деңгейі тек базалық деңгейде ғана деген қорытындыға келеміз.

2022 жылдың 22-29 қарашасы аралығында мектепте математика, физика, химия, биология, география, орыс тілі мен әдебиеті, қазақ тілі мен әдебиеті, тарих, информатика пәндері бойынша олимпиадалар өткізілді.

Оларға 9-11 сынып оқушылары қатысты. Пәндік олимпиадалардың мектепішілік турына 13 оқушы қатысты – бұл оқушылар барлық дерлік пәндік олимпиадаларға қатысты.

 

Айта кету керек, мектепішілік турда олимпиада тапсырмалары, әдетте, оқушылардан орындауға стандартты емес тәсілді және шығармашылық белсенділік көрсетуді талап етті.

Республикалық «Мың бала» олимпиадасына 6-сынып оқушылары қатысып, 5-сынып оқушысы 2-турға жолдама алды.

Қорытындылар:

Кейбір оқушылар бірнеше пәндер бойынша олимпиадаларға қатысып, жақсы нәтиже көрсетті.Пәнді таңдауға көмектесу және осы дарынды оқушылармен ары қарай жұмыс істеу өте маңызды.

Пән мұғалімдерінің жұмысы

Кейбір пәндер бойынша оқушылар бірде-бір сыйлық ала алмады, бұл мұғалімдердің осы саладағы дарынды оқушыларды анықтау және олармен жүйелі жұмыс жасау бойынша жұмысының жеткіліксіздігін көрсетеді.

Ұсыныстар:

  • Білім беру мектебінде пән мұғалімдеріне арналған олимпиадалардың нәтижелерін талдау, дарынды балалармен жұмыстың жай-күйі туралы қорытынды жасау, осы жұмыстың сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, оқушыларды облыстық пән олимпиадаларына дайындау бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу.
  • 5-11 сыныптардың пән мұғалімдері
  • баланың олимпиадаға қатысу құқығын бұзбай, үлгермеу жағдайын болдырмау үшін алдын ала жұмыстарды жүргізу;
  • қабілетті, академиялық ынталы оқушыларды анықтау және оларды пәндік олимпиадаларға қатысуға дайындау (үздік оқушыларға ерекше көңіл бөлу), оларды жобалық іс-шараларға тарту
  • сабақтарда және сабақтан тыс уақытта оқушылардың білімдері мен дағдыларында анықталған олқылықтарды түзетуді ұйымдастыру;
  • олимпиадалық деңгейлік тапсырмалар арқылы сыныпта олимпиадаға дайындық бойынша жүйелі жұмыс жүргізу.

 

 

Қашықтықтан жарыстарға қатысу

Оқу жылы бойы көптеген интеллектуалдық сайыстар өтті. Керемет және жоғары нәтижелер бар. (Мәскеу облысы басшыларының баяндамасында)

 

 

Ұсыныстар: Мәскеу облысының басшылары педагогикалық шеберлікті арттыру және оны тарату бойынша жұмыстарды жүргізуі керек (оны жұмыс жоспарына енгізіп, оны қадағалаңыз).

 

Мектепішілік бақылау

Мектеп жұмысы жылдық жұмыс жоспары негізінде жүргізілді. Жұмыс жоспары өте ойластырылған және нақты жүзеге асырылатын болды. Жоғары мектептің негізгі міндеті – мұғалімдермен бірлесе отырып, педагогикалық кемшіліктердің себептерін тауып, оларды жою шараларының жүйесін ойластырып, алға қойылған мақсатты жүйелі жүзеге асыру арқылы кемшіліктерді жою.

Оқу процесін бақылаудың негізгі элементтері

 2022-2023 оқу жылында:

  • құжаттаманы бақылау;
  • ZUN сапасын бақылау;
  • оқыту сапасын бақылау;
  • оқыту бағдарламаларының орындалу көлемін бақылау;
  • мемлекеттік (қорытынды) аттестацияға дайындықты бақылау;
  • оқушылардың мектептегі үлгерімін бақылау;
  • студенттердің оқу сабақтарына қатысуын бақылау.

Оқытудың жай-күйі мен білім сапасына мектепішілік тексеру жүргізу кестесіне сәйкес мектеп әкімшілігі келесі бақылау түрлерін жүргізді:

  1. 1, 4, 5, 9, 10 және 11 сыныптардағы сыныптық жалпылау бақылауы,
  2. алдыңғы бақылау,
  3. тақырыптық бақылау: оқу техникасын тексеру, пәндер бойынша бағдарламаның практикалық бөлігін орындау; оқушылардың бірінші сыныпта оқуға бейімделуі,
  4. сапасыз білім берген мұғалімдердің жұмысын жеке бақылау,
  5. білім беру саласындағы оқыту сапасының жағдайы

Бақылаудың әрбір түрі бойынша пән бойынша ынталары нашар және дарынды оқушылармен жұмысты тексеру жоспарланды. Мектеп құжаттамасының жүргізілуі зерттелді: электронды журналдар, күнделіктер, оқушылардың жұмыс дәптерлері, жұмыс бағдарламалары тексеріліп, толтырылуы жүргізілді. Тексерулердің нәтижелері бас оқытушымен және директормен, әдістемелік кеңестерде және Мәскеу облысымен кездесулерде талқыланды.

 

 

Мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру

Оқу жылы ішінде директордың оқу ісін басқару жөніндегі орынбасары оқу жоспарының барлық пәндері бойынша білім беру бағдарламаларының орындалу көлеміне мониторинг жүргізді. Пәндік бағдарламаларды уақтылы орындау мақсатында келмейтін мұғалімдерді ауыстыру ұйымдастырылды, сонымен қатар күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды құру кезінде мұғалімдер берген резервтік сағаттар пайдаланылды, материалдар бекітілді, мереке күндеріне сәйкес келетін сабақтардың тақырыптары біріктірілді.

Жүргізілген іс-шаралардың арқасында барлық сыныптардағы оқу жоспарының барлық пәндері бойынша бағдарламалар толық орындалды.

 

Өзін-өзі тәрбиелеу

        Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеуі Білім министрлігі аясында ұйымдастырылған. Бұл компонент біздің әдістемелік жұмыс жүйесінде және оның тұтастығын қамтамасыз етуде ерекше орын алады. Психологтар анықтады: тек сол білім адамның өз бетінше ойланып, тәжірибеден өткеніне деген сеніміне айналады. Ал егер білімді бастапқы қабылдау фронтальды және топтық болуы мүмкін болса, одан кейінгі жұмыс жеке болуы керек және ол әрбір жеке тұлғаға қажетті көлемде және қарқынмен жүргізілуі керек. Ал бұл өз бетінше оқу әрекеті жағдайында ғана мүмкін.

Әрбір мұғалім өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбымен жұмыс жасай отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

Ұсыныстар:

- әрбір пән мұғалімі өзін-өзі тәрбиелеу жоспарын құруы керек;   

- Мәскеу облысының басшыларына жұмыс жоспарына енгізу және мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу жұмысын әртүрлі нысандарда бақылау: баяндамалар, ашық сабақтар, шығармашылық есептер және т.б.

ОҚУ ЖҰМЫСЫ

202 2 -202 оқу жылындағы   мектеп үлгерімінің қорытындысы

        2022–2023 оқу жылының соңында Ясновская орта мектебінде 86 оқушы білім алды. Оның ішінде 14 оқушы оқу жылын «өте жақсы» бағамен, 36 оқушы «4» және «5» бағамен аяқтап, үлгермеген оқушы жоқ. Мектептегі білім сапасы 62,5%, оқу үлгерімі 100% құрады.

 

2021-2022 оқу жылындағы оқушылардың білім сапасы

сыныптар

саны

зерттеу

үздік студенттер

барабаншылар

білім сапасы

1 сынып      

6

 

 

2 сынып

7

2- Мазасыз К,

    Панкратов М.

2- Дәулет А.

   Стриганов Д.

57%

3-сынып

5

2- Сотничук К.,

Казаченко Д

2- Марквар Е.,

   Стефанович А

80%

4 сынып

5

2- Торжинский И.,

    Шпулина М.

2- Остроглядов Д.,

    Остроглядова М.

80%

 

23/23

6

6

72,3%

5 сынып

9

4- Величко М.,

   Кисли М.,

   Перистая М.,

    Сартақова Қ.

2 – Коняхин Е.

     Карпухно Д

66%

6 сынып

12

2- Дидеева А.А.,

     Коньяхина К.

5- Altfader V.,

   Бейсенов Д.,

   Рыбалкина К.,

   Стриганов В.,

   Тимошенко А.

58,3%

7 сынып

8

1-Величко К.

 

4- Мешалкин Н.,

    Рожнов С.,

    Тимошенко К.,

    Шпулина А.

62,5%

8 сынып

15

0

 

8-

53,3%

9 сынып

6

0

4-

66,6%

 

50

7

23

51,7%

10-сынып

10

1-Сурков Қ.

4-

50 %

11-сынып

3

 

3

100%

 

13

1

7

75%

Мектеп үшін барлығы

86/86

14- 17,5%

36-45%

62,5%

 

 

Бастапқы деңгейде білім сапасы 72,3% құрайды.

Орта деңгейде сапа пайызы 51,7% құрайды. Оқыту сапасының төмен пайызы – 8-сыныпта – 53,3% (сынып жетекшісі Е.В. Пивоварова)

Орта мектепте сапа көрсеткіші 75% құрайды. Нәтижелері әдістемелік кеңесте қаралып, пән мұғалімдері мен сынып жетекшілеріне оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша ұсыныстар берілді.

Ұсыныстар:

- бастауыш сынып мұғалімдеріне оқыту сапасын арттыру бойынша қарқынды жұмыс жүргізу;

- ынталары нашар оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу;

- тестілеу нәтижелерін сынып бұрыштарында көрсету, нәтижелерін ата-аналармен таныстыру;

- бастауыш сынып мұғалімдері мен пән мұғалімдері оқу әдістемесін жетілдіру бойынша жұмыс жасайды, балалар мен олардың ата-аналарына нақты ұсыныстар береді;

- пәндер бойынша үлгерімді бақылау мақсатында 2023-2024 оқу жылының қыркүйегінен бастап барлық негізгі пәндер бойынша: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, математика (7-11 сыныптар – алгебра және геометрия), физика, химия пәндері бойынша кіріспе, аралық және қорытынды бақылау жүргізілсін. , биология, география, тарих, информатика.

- білім олқылықтарын толтыру жұмыстарын жалғастыру.

 

Ұсыныстар: 

- пән мұғалімдері өздігінен білім алу жұмыстарын жалғастыруда;

- пән бойынша қайта даярлау курстарынан уақытылы өту;

-оқыту және оқу үдерістерін жетілдіру.

- әртүрлі техникалар мен технологияларды қолдану

- оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық тәсілді қолдану.

 

Оқушыларды қорытынды аттестаттау

 

2022 жылдың 2 маусымы мен 19 маусым аралығында мектепте 9 және 11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауы өтті. 9 және 11-сынып оқушыларының мемлекеттік қорытынды аттестаттауын өткізу кезінде мектеп үлгеріміне ағымдағы мониторинг, оқушылардың аралық және қорытынды аттестациясын жүргізудің Үлгілік ережесін басшылыққа алды. Емтихан материалы дер кезінде дайындалып, нормативтік құжаттар уақытында толтырылып, оқытушылар мен студенттерге арналған стендтер қойылды. Емтихандар нақты және ұйымдасқан түрде өткізілді. Әрбір емтиханда (дәстүрлі нысанда) жауаптарды талдау схемасы (параметрлері мен критерийлері бар), пәндер бойынша баға критерийлері болды. Барлығы өздерінің жылдық бағасын растады.

 

9-сынып оқушыларының қорытынды аттестациясын талдау

2022-2023 оқу жылына арналған

Емтихан нәтижелері

2022-2023 оқу жылының соңында 9-сыныпта 6 оқушы болды. Барлығы мемлекеттік (қорытынды) аттестацияға жіберілді. Негізгі мектептің барлық түлектері қорытынды аттестациядан өтіп, негізгі орта білім туралы аттестат алды.

      Қорытынды аттестаттау үшін барлық құжаттар оларға қойылатын талаптарға сәйкес тиісті мерзімде дайындалды.

9-сынып оқушылары үшін қорытынды аттестаттау келесі пәндер бойынша өткізілді: орыс тілінен эссе түрінде жазбаша емтихан, математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан (тест), жазбаша емтихан (мәтінмен жұмыс, толтыру). мәтінге негізделген тапсырмалар) қазақ тілі мен әдебиетінен және таңдау пәнінен жазбаша емтихан. Биылғы жылы барлық студенттер таңдау пәні ретінде информатиканы таңдады.

 

Қорытындылар:

1.Емтихандардағы білім сапасы осы пәндер бойынша бір жылдағы білім сапасына сәйкес келеді.

2. МО мәжілістерінде студенттер үшін ең қиын тақырыптарды қарастыру, оқу жылында олармен жұмыс істеу үшін студенттердің қиындықтарының себептерін терең талдау қажет. 2023-2024 оқу жылында жоғары деңгейде тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру бойынша тиісті жұмыстарды жүргізіп, студенттерге қиындық туғызатын мәселелерді ұсынудың жаңа әдістемелік тәсілдерін іздестіру жұмыстарын жүргізу.

 

11 сынып оқушыларының қорытынды аттестациясын талдау

2022-2023 оқу жылына арналған

2022-2023 оқу жылының соңында 11 сыныпта 3 оқушы болды. Барлық 11-сынып оқушылары жалпы орта білім беру деңгейі бойынша оқу курсы бойынша қорытынды аттестацияға жіберілді, ойдағыдай тапсырып, тиісті үлгідегі жалпы орта білім туралы аттестат алды.

11-сынып оқушылары үшін қорытынды аттестаттау келесі пәндер бойынша өткізілді: орыс тілінен жазбаша емтихан, алгебра және талдаудың басынан жазбаша емтихан, қазақ тілі мен әдебиетінен жазбаша емтихан; Қазақстан тарихынан ауызша емтихан және таңдау пәнінен жазбаша емтихан. Биылғы жылы 3 оқушы информатика таңдау пәнін таңдады – 3 оқушы.  

 

Барлық студенттер емтихандарды сәтті тапсырып, сертификаттарға ие болды

Қорытынды: Барлық оқушылар орта мектеп курсы бойынша білімдерін бекітті

 

Жалпы қорытындылар

1.ҚР Қорғаныс министрлігі жұмысының мазмұнында сапалық өзгерістер байқалады, жұмыстың жаңа нысандары басым, бірақ Қорғаныс министрлігінің жұмысын нақты және ойластырылған жоспарлау жеткіліксіз.

2. Мектеп оқушыларының қатысуы мен тиімділігінің өте төмен деңгейі

пәндік олимпиадалар.
3. Мектеп мұғалімдерін бетпе-бет оқытуға белсенді түрде қатыстыру және қатысуы жеткіліксіз

    кәсіби жарыстар. Мектеп мұғалімдері әртүрлі деңгейде жұмыс тәжірибесін жалпылау үшін сирек және құлықсыз түрде айтады.

 2023-2024 оқу жылында тақырып бойынша жұмысты жалғастыру:

«Оқушылардың оқу-тәрбие жұмысындағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту білім сапасын арттырудың ең маңызды шарты ретінде»

Негізгі мақсат:

     Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға, мұғалімдер мен студенттердің шығармашылық әлеуетін дамытуға, білім берудің тұлғалық-бағдарлы бағытын күшейту арқылы жаңа педагогикалық технологияларды жетілдіруге қолайлы жағдай жасау.

 

202 -202 оқу жылына арналған тапсырмалар

  1. Шығармашылық пен дамытудың педагогикалық шарттарына талдау жүргізу

педагогикалық процеске қатысушылардың кәсіби қызметі.

  1. Мұғалімдердің әдістемелік құзыреттілігін және өзін-өзі тәрбиелеуін арттыру үшін мектеп жүйесін жетілдіру. Семинарлар мен семинарлар жұмысын жандандыру.
  2. Оқушының әлеуметтік салауатты тұлғасын қалыптастыру құралы ретінде мектептің білім беру жүйесін дамыту және жетілдіру үшін жағдай жасау.
  3. Ақпараттық технологиялар негізінде жаңа білім беру ортасының одан әрі дамуын қамтамасыз ету.

5. Пән мұғалімдері білім сапасын тиімді арттыру үшін оқытудың жаңа әдістері мен жаңа педагогикалық технологияларды енгізуі керек.

6. Қазіргі заманға сай білім деңгейін қамтамасыз ету

 білім мазмұнына негізделген талаптар.

7. Оқушылардың өз бетінше білім алуына және өзін-өзі дамытуына тәрбиелеу.

  1. 8. Ынталары нашар және дарынды оқушылармен сараланған жұмысты жетілдіру.
  2. 9. Сынып жетекшілері өз функцияларын мүлтіксіз орындайды

қызметтік міндеттерін, жүйелі түрде бастамашылдық таныту, ағымдағы оқу міндеттерін шешуде шығармашылық көзқарас, мақсат қою және жоспарлау.

  1. 10. Ата-аналарды оқу және ұйымдастыру мәселелерін шешуге тиімді және тиімді тарту бойынша жұмысты жалғастыру.

11.Критериалды бағалауды қолдану бойынша жұмысты жалғастыру: 

мектеп мұғалімдеріне арналған сабақтар, мұғалімдердің пайдалануын талдау.

 

Директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары Глушакова М.Н


Байланыстар

Мекен-жайы: СҚО, Есіл ауданы, Ясновка ауылы, Молодежная көшесі, 39а үй.
Тел.: 8(7154)354352
Пошта: yasnovka@bk.ru

Пайдалы сілтемелер

Жол жүру сызбасы

© 2024 Мектеп v1.0

Ақпарат:

Email: xxx@mail.ru
Тел: 8 (xxxx) xx-xx-xx