«Теремок» шағын орталығындағы кеңес беру орталығының жұмысы


Image
Image
Image
3-4 жастағы балалардың жас ерекшеліктері»

Үш жас - бұл баланың туылған сәттен бастап дамуындағы белгілі бір кезең деп санауға болатын эго жасы. Үш жылдық дағдарыс анасымен «қосылу» кезеңін аяқтайды, нәресте өзінің «бөлектігін» көбірек сезіне бастайды. Бұл жастағы негізгі қажеттіліктер - қарым-қатынас, құрмет және тану қажеттілігі. Бала әрекетінің негізгі және ең маңызды түрі – ойын.

 

БҰЛ ЖАСТА БАЛАҢЫЗ:

 

«Анти-ерік» қалыптасады, ол бәрін өзінше жасауға деген ұмтылыстан көрінеді. Баланың сәтті бөлінуі үшін бұл өте қажет. Ол өзін тәуелсіз тұлға ретінде сезінуі керек. Бала ересектерден бөлініп, олармен жаңа, тереңірек қарым-қатынас орнатуға тырысады.

Өзін жеке тұлға ретінде танудың көрінісі ата-анасы ұсынатын барлық нәрселерден бас тарту және ол шынымен қаламаса немесе әлі жасай алмаса да, өзі бірдеңе жасау қажеттілігінен көрінеді. Бала орындаудан бас тартқан әрекеттің өзіне емес, үлкендердің талабына немесе өтінішіне теріс реакция береді. Бұл жағдайда бала бір ата-анаға бағынып, екіншісіне барлық нәрседе қайшы келеді.

Кез келген кездейсоқ тілектің әсерінен емес, басқа күрделі және тұрақты мотивтердің негізінде әрекет ету мүмкін болады. Бұл оның дамуындағы маңызды жетістік және тәуелсіздік алу жолындағы келесі қадам.

Тек анамен және отбасы мүшелерімен ғана емес, сонымен қатар құрдастарымен де шұғыл қарым-қатынас жасау қажет. Бала өз әрекетіне үлкендердің де, балалардың да кері байланысы арқылы өзара әрекеттесу ережелерін меңгереді.

Ойын барған сайын ынтымақтастыққа айналады. Объектілермен ойнау әлдеқашан сюжеттік мазмұнға ие болуы мүмкін, ол барған сайын бейнелі және рөлдік ойынға айналады. Онда бала өзін кез келген және кез келген нәрсе ретінде елестетіп, соған сәйкес әрекет етеді. Бірақ бұл жаста балаға 10-15 минут ойнау жеткілікті, содан кейін ол басқа нәрсеге ауысқысы келеді.

Балалар құрдастарымен ойнау кезінде өздерінің жеке шекараларын сезінуге және қорғауға және олардың басқа адамдарда болуын қабылдауға үйренеді. Бала ойын серіктестерінің тілектері мен сезімдерін ескеруді үйренуге мәжбүр, әйтпесе ол жалғыз қалу және жалықу қаупін тудырады.

Көптеген жаңа сөздер пайда болады. Бала сөйлеуді белсенді түрде меңгереді, жоқ сөздерді ойлап табады, бұрыннан белгілі сөздерге өзінің ерекше жеке мағынасын береді.

 

Оның ата-анасы ретінде сіз үшін маңызды

Баланың «еркіне қарсы» көріністеріне шыдамдылықпен және түсіністікпен қараңыз. Есіңізде болсын, бұл жаста баланың ерік-жігері кейіннен пассивтілікке, апатияға, тәуелділікке және инфантилизмге әкелуі мүмкін. Балаңыздың өз бетінше талап қоюына рұқсат беруіңіз керек (егер бұл оның өмірі мен денсаулығына зиян болмаса), тіпті бұл сізге күлкілі немесе қажетсіз болып көрінсе де.

Есіңізде болсын, қыңырлық деп аталатын нәрсе баланың бір нәрсені шынымен қалағандықтан емес, оның пікірімен санасу маңызды болғандықтан талап ететін реакциясы.

Балаңызды балабақшаға дайындаңыз немесе оған басқа қарым-қатынас мүмкіндігін беріңіз. Мұны істеу үшін сіз оған өзін-өзі күту дағдыларын меңгеруге көмектесуіңіз керек, балабақшаға барардан бірнеше ай бұрын қолайлы күнделікті тәртіпті қалыптастыруыңыз керек, баланы балабақшаға деген оң көзқарасқа тәрбиелеуіңіз керек және қоштасу кезінде мүмкін болатын жағымсыз реакцияларға дайын болуыңыз керек. Олар табиғи. Бала өзінің таныс әлемін жоғалтудан қайғы-қасіретті сезінуі мүмкін және оған құқылы.

Баламен балабақшадағы немесе ойын алаңындағы жанжалды жағдайларды талқылаңыз. Өзінің және басқалардың жеке шекараларын құрметтеуге үйретіңіз. Ол үшін оған үлгі болу – яғни оған және отбасы мүшелеріне құрметпен қарау маңызды.

Балаңыздың сезімін ұқыпты ұстаңыз. Оның қайғысын түсін, ашуын түсін, қуанышын бөліс, шаршағанын сезін. Оның эмоцияларын басу емес, өзінің эмоционалдық реакцияларымен дұрыс күресуді үйрету маңызды.

Қозғалыстарды үйлестіруді белсенді түрде дамытуды жалғастырыңыз (секіруді, бір аяқпен тұруды, доппен ойнауды үйреніңіз), ұсақ моториканы (бұл модельдеу сабақтары, әртүрлі шілтер, жиналмалы пирамидалар арқылы жеңілдетеді). Баланың үйде дене шынықтырумен айналысатын спорт бұрышы болғаны жөн.

Оның сөйлеу үлгілері мен сөздік қоры негізінен отбасында естіген сөзінен қалыптасатынын түсініңіз. Балалардың жасына сәйкес кітаптарды бірге оқу өте пайдалы. Бұл баланың сөздік қорын кеңейтеді, оның қиялды ойлауын дамытуға көмектеседі және сіздің қарым-қатынасыңызда эмоционалды жақындық пен жылулық тудырады. Балаңызбен көбірек сөйлесіңіз, онымен күндегі оқиғаларды талқылаңыз, оған не болғанын сұраңыз және оның сұрақтарына шыдамдылықпен жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

Ата-аналарға арналған жадынама No1.

3-4 жастағы балалардың жас ерекшеліктері

Үш жас - бұл баланың туылған сәттен бастап дамуындағы белгілі бір кезең деп санауға болатын эго жасы. Үш жылдық дағдарыс анасымен «қосылу» кезеңін аяқтайды, нәресте өзінің «бөлектігін» көбірек сезіне бастайды. Бұл жастағы негізгі қажеттіліктер - қарым-қатынас, құрмет және тану қажеттілігі. Бала әрекетінің негізгі және маңызды түрі - ойын .

Бұл жаста сіздің балаңыз:

Ата-аналарға арналған жадынама No2

Оның ата-анасы ретінде сіз үшін маңызды:

Оның сөйлеу үлгілері мен сөздік қоры негізінен отбасында естіген сөзінен қалыптасатынын түсініңіз. Балалардың жасына сәйкес кітаптарды бірге оқу өте пайдалы. Бұл баланың сөздік қорын кеңейтеді, оның қиялды ойлауын дамытуға көмектеседі және сіздің қарым-қатынасыңызда эмоционалды жақындық пен жылулық тудырады. Балаңызбен көбірек сөйлесіңіз, онымен күндегі оқиғаларды талқылаңыз, оған не болғанын сұраңыз және оның сұрақтарына шыдамдылықпен жауап беріңіз.

«Балалардағы жаман әдеттер. Олармен не істеу керек?»
«Неге бала жаман сөйлейді?»
«Абайлаңыз, тайғақ мұз!»
«Егер сіздің балаңыз басқаларды тістесе ше?»

Байланыстар

Мекен-жайы: СҚО, Есіл ауданы, Ясновка ауылы, Молодежная көшесі, 39а үй.
Тел.: 8(7154)354352
Пошта: yasnovka@bk.ru

Пайдалы сілтемелер

Жол жүру сызбасы

© 2024 Мектеп v1.0

Ақпарат:

Email: xxx@mail.ru
Тел: 8 (xxxx) xx-xx-xx